مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-09ورزشي

کشتی آزاد جام تختی| پر شدن سالن ها و رقابت مدعیان برای پوشیدن دوبنده ملی


رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مهمترین مراحل چرخه انتخابی تیم ملی، از دقایقی پیش در تنکابن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از صبح امروز در سالن شهدای خانه کشتی تنکابن آغاز شد.

* مردم کشتی دوست استان مازندران ساعت ها قبل از آغاز این رقابت ها در سالن حاضر شدند و برخی از طرفداران نیز به دلیل پر شدن صندلی ها نتوانستند وارد سالن شوند تا از نزدیک شاهد رقابت های کشتی باشند.

* این سالن با وجود علاقه بسیار زیاد تنکابنی ها به کشتی تنها 3 هزار نفر گنجایش دارد و متناسب با علاقه و شور و اشتیاق مردم کشتی دوست تنکابن نیست.

* بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، تمامی مدعیان به غیر از نفرات نخست رقابت های قهرمانی جهان و آسیا برای اینکه شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را داشته باشند باید در این مسابقات کشتی بگیرند تا در نهایت نفرات نخست به همراه دیگر مدعیان برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی به مصاف یکدیگر بروند.

* پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز با حضور در جایگاه کمیته فنی از ابتدا نظاره گر این رقابت هاست.

* تیم های گرجستان و ارمنستان تنها تیم های خارجی حاضر در این رقابت ها هستند که با ترکیبی از چهره های جوان و عنوان دار خود در جام تختی حاضر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی آزاد جام تختی| پر شدن سالن ها و رقابت مدعیان برای پوشیدن دوبنده ملی

کشتی آزاد جام تختی| پر شدن سالن ها و رقابت مدعیان برای پوشیدن دوبنده ملی